5 kroku k Vaší objednávce
Pokud jste vložili alespoň jeden výrobek do nákupního košíku, můžete pokračovat k pokladně. Abychom Vám mohli zboží zaslat, musíte dokončit následující kroky. Pokud se při objednávce vyskytne nějaký problém a odpověď na Vaši otázku nenaleznete v nápovědě, neváhejte a kontaktujte naši zákaznickou podporu.
- Krok 1: Adresa
- Krok 2: Způsob dopravy
- Krok 3: Platební metody
- Krok 4: Přehled objednávky a potvrzení
- Krok 5: Dokončení objednávky
Krok 1: Adresa
V prvním kroku objednacího procesu vyplňte doručovací a fakturační adresu. Pokud je na Vašem kontě uloženo více adres, můžete mezi nimi vybírat. Pokud jste adresu, na kterou chcete zboží zaslat, zatím nezadali, nebo pokud chcete zboží zaslat na nějakou jinou adresu, máte níže možnost zadat další, novou adresu. Fakturační adresa se může v případě potřeby od doručovací adresy lišit.
Krok 2: Způsob dopravy
Vaši zásilku zašleme doručovací službou PPL. Doručení se uskuteční v rozmezí 1–3 pracovních dnů.
Krok 3: Platební metody
Třetím krokem je výběr platební metody. Způsoby platby si můžete prostudovat zde .
Krok 4: Přehled objednávky a potvrzení
V kroku 4 se Vám zobrazí přehled objednávky. Zde se ještě jednou zobrazí všechna dosud učiněná nastavení a Vy máte možnost provést změny.
V případě potřeby je možné k objednávce připojit zprávu. Pokud jsou všechny údaje vyplněny správně, můžete odsouhlasením Všeobecných obchodních podmínek objednávku odeslat. V tomto momentě je ještě možné objednávku přerušit.
Krok 5: Dokončení objednávky
Odesláním objednávky nám bude Vaše objednávka předána. V závislosti na platební metodě musí případně dojít k převodu peněz, než může být objednávka vyexpedována.