FAQ - Často kladené otázky



#Jakfungujesystémnákupníhokošíku

Už jste našli svoje produkty nebo si je ještě prohlížíte? Pomocí tlačítka ‘‘Do nákupního košíku‘‘ můžete své požadované položky nezávazně vložit do nákupního košíku.
Pomocí tlačítka ‘‘Přejít k pokladně‘‘ se dostanete ke svému nákupnímu košíku, kde v přehledu naleznete veškeré informace. V něm můžete své vybrané produkty buď z nákupního košíku opět vyjmout pouhým kliknutím na ‘‘Smazat‘‘, nebo zvýšit jejich množství. Až budete spokojeni s výběrem, přejděte prostřednictvím ‘‘Bezpečně k pokladně‘‘ k objednávkovému procesu, abyste nákup dokončili.

#Kdysemojeobjednávkastávázávaznou

Ve 4 jednoduchých krocích k dokončení objednávky. Pokud dosud ještě nevlastníte zákaznický účet, můžete se u nás bez obav zdarma zaregistrovat. Alternativně k tomu existuje ještě možnost, abyste si u nás objednávku zadali jako host. Pokud ani jedno nepřichází v úvahu, zkraťte si objednávku prostřednictvím Amazon Pay nebo PayPal v nákupním košíku.
Pokud jste zadali všechny své údaje, vybrali jste vhodný způsob platby a možnosti zaslání, ocitnete se v přehledu objednávky v kroku 4. Prostřednictvím tlačítka ‘‘Koupit‘‘ se Vaše objednávka převede do našeho systému a my ji pro Vás zpracujeme. Až do tohoto posledního kroku máte kdykoliv možnost z procesu vystoupit. V pozdější fázi tu pro Vás rádi jsou naši kolegové ze zákaznického servisu, pokud by něco nefungovalo.

#Kammámzadatslevyapoukázky

Protože milujeme poukázky, existují na stránkách hned 2 místa, kde je u nás můžete uplatnit. Nacházejí se ve vstupním poli v nákupním košíku a při závěrečném potvrzení Vaší objednávky.
Před jejich uplatněním ověřte podmínky poukázky jako je například minimální hodnota objednávky, platnost atd. Poukázky nelze kombinovat a připsání k dobru dodatečně není také možné. Pokud máte otázky nebo potřebujete pomoc, obraťte se na náš přátelský zákaznický servis.

#Jakdlouhájedobadodání

Pokud jsou produkty na skladě, jde to dost rychle. Dostupnost zboží zjistíte docela snadno podle zelené tečky a poznámky ‘‘K dodání ihned‘‘, které naleznete pod variantou produktu (např. 50 ml, 7 ampulí apod.). Pokud jste se rozhodli pro takový produkt, je zpravidla vyslán na cestu během 24 hod. Před závěrečným potvrzením Vaší objednávky budete navíc informováni o přibližném časovém termínu dodání. Nevěnovali jste tomu pozornost? Tak to není nic vážného! Tyto údaje naleznete znovu na potvrzení Vaší objednávky.
Pokud jste se rozhodli pro zboží, které nelze snadno dodat, trvá to samozřejmě trochu déle. Zpravidla pak čekáte 3 až 5 pracovních dnů, dokud není zásilka vyslána na cestu. Pokud nejsme s to tuto lhůtu dodržet, obdržíte od nás elektronickou zprávu. Navíc máte kdykoliv možnost, abyste se obrátili na naše velmi milé kolegy ze servisního střediska.

#Jaksemohupodívatnastatusmézásilky

Není nic jednoduššího! Pokud vlastníte zákaznický účet, můžete si prostřednictvím nabídky ‘‘Přehled‘‘ zkontrolovat všechny Vámi učiněné objednávky a status jejich zpracování.
Kliknutím na číslo faktury se Vám zobrazí všechny důležité údaje jako jsou fakturační a dodací adresa vč. Vašeho výběru zboží a další informace. O odeslání Vašeho balíčku budete informováni osobním e-mailem, který obsahuje Váš odkaz na sledování zásilky.

#JaksepřihlásímneboodhlásímzodběruZpravodaje?

Jsou tu 3 jednoduché možnosti. Použijete tlačítko ‘‘Přihlásit se k odběru newsletteru‘‘, které naleznete na našich stránkách. Dále máte ve svém zákaznickém účtu tutéž možnost pomocí ‘‘Přehled‘‘ prostřednictvím téhož tlačítka jako na našich stránkách. V neposlední řadě Vám jsou k dispozici naše mimořádně přátelské kolegyně a kolegové ze zákaznického servisu.

#Jakzabezpečenéjsoumojeúdaje

Pracujeme s nejvyššími standardy a nejnovějšími technologiemi. U nás jste v bezpečí. Pokud Vám nestačí naše sliby, informujte se jednoduše o Ochraně údajů zde.

#Jaktouváschodísvrácenímzboží

Není nic jednoduššího! Vyzvedněte si doklad o vrácení prostřednictvím svého osobního účtu, když vlastníte zákaznický účet, nebo se obraťte na náš přátelský servisní tým. To druhé platí pro všechny ty, kteří nemají zákaznický účet. Budete jednoduše informováni e-mailem.
Vrácení zboží je pro všechny naše zákazníky samozřejmě zdarma. Během 14 dnů si vezmeme vše zpátky. Kromě toho nám můžete nepoužité zboží a zboží zabalené v původním obalu zaslat zpět až do 180 dnů po jeho obdržení. To zajišťuje maximální bezpečnost a tím vytváří i dobrý pocit.
Máte zboží už zaplaceno? Vaše peníze Vám vždy vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je od Vás obdrželi. V tomto případě o tom budete informováni e-mailem.

#Codělatkdyžjemojeobjednávkaneúplnánebopoškozená

I s tím nejzkušenějším dopravcem může někdy dojít k nesrovnalostem. Žádáme Vás, abyste nás v tomto případě podpořili náš zákaznický servis. Doporučujeme Vám, abyste si balíček při obdržení společně s doručovatelem prohlédli, zda neobjevíte nápadné nesrovnalosti. Požádejte prosím doručovatele, aby je zadokumentoval nebo odmítněte převzetí. Co nejdříve nás prosím kontaktujte a my se postaráme o okamžité řešení.
Pokud při otevření svého balíku nějaké nesrovnalosti zjistíte, samozřejmě Vám rovněž rádi pomůžeme osobně. V tomto případě je pro nás velmi důležité, abyste na místní pobočce pošty do 7 dnů nahlásili škodu. Jen tak zajistíme bezproblémové vyřízení zásilky. Bližší informace naleznete na PPL.
Pokud ještě potřebujete naši podporu, rádi Vám předáme osobní kontakt na náš servisní tým.

#Jakpoznámžemojeobjednávkabylapřijata

To je poměrně jednoduché. Po úspěšném vystavení objednávky o tom budete samozřejmě informováni e-mailem. Nezapomeňte se podívat do spamové složky. Pokud u nás vlastníte zákaznický účet, tak můžete ještě navíc zkontrolovat objednávku a její stav ve své osobní sekci.
Ani jedno, ani druhé není k dispozici? Vůbec žádný problém! Pak si prostě objednejte znovu. Pokud byste potřebovali podporu nebo pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Náš servisní tým má radost, když se na něj obracíte.

#Lzezaúčtovatčástkyzvrácenízbožínebozdobropisů

Náš vynikající zákaznický servis má velmi mnoho možností. Nicméně tato k nim však nepatří. Důvodem jsou účetní postupy, které nám tuto možnost berou. Řešení je však velice jednoduché. Zaplacené částky obdržíte po vrácení zboží a dobropisech zpět stejným způsobem, jakým jste je uhradili. Budete informováni e-mailem, který zasíláme po každé změně objednávky našim zákazníkům. Můžete počkat na obdržení vrácení Vaší platby a můžete si jako obvykle u nás vystavit novou objednávku.

#Obdržímpotvrzeníoodesláníakdomnědodábalíček

Jakmile naše logistické oddělení předá Vaši objednávku k odeslání, obdržíte od nás e-mail. Ten bude také obsahovat Váš osobní odkaz na sledování zásilky. Pomocí něho můžete kdykoliv zkontrolovat stav Vaší zásilky on-line. Jako partnera máme v našem týmu PPL. Pokud je Váš balíček už na cestě, jeho doručení trvá pouze 1-3 dny.

#Pročjsemneobdrželfakturu

Ochrana životního prostředí a šetření zdrojů jsou pro nás VELMI DŮLEŽITÉ. Z těchto důvodů Vám dáme k dispozici všechny relevantní dokumenty v digitální podobě. Od faktury přes dodací list až po doklad o vrácení, vše obdržíte ve formátu PDF. Stačí, abyste si zkontrolovali přílohu svého e-mailu.
Pomocí tohoto opatření šetříme nejen ohromné množství papíru, nýbrž trvale přispíváme k ochraně našich lesů. Pokud se chcete informovat více o našem závazku k ochraně životního prostředí, sledujte prosím tento odkaz: Životní prostředí. Doufáme ve Vaši podporu a pochopení. Pokud by se něco ztratilo nebo byste znovu potřebovali dokumenty, obraťte se na naše kolegyně a kolegy z našeho zákaznického servisu.

#Jakzjistímzdalzeurčitoupoložkudoručit

Skvělé, že se nás na to ptáte. Každá položka je u nás opatřena poznámkou o své dostupnosti, které můžete velmi snadno najít. Tato poznámka se nachází pod údajem o množství Vámi požadovaného výrobku. Navíc máte ještě malého optického pomocníka v podobě zelené tečky. Zvážili jste všechno? Pak už nestojí nic v cestě dodávce do 1-3 pracovních dnů.

U položek, které nejsou takto označeny, můžete počítat s předpokládanou dodací lhůtou 7-10 pracovních dnů. Pokud to chcete vědět přesněji, stačí, abyste se obrátili na náš kvalifikovaný a přátelský servisní tým.