FAQ – Casto kladené otázky

Jak funguje systém nákupního košíku?

Produkty můžete nezávazně označit kliknutím na tlačítko . Váš nákupní košík si můžete kdykoli prohlédnout kliknutím na tlačítko a kliknutím na tlačítko můžete případně výrobky z nákupního košíku opět odstranit. Chcete-li zboží z nákupního košíku zakoupit, klikněte na tlačítko, .

Kdy bude moje objednávka závazná?

Na stránce s objednávkou můžete údaje ještě jednou zkontrolovat. Kliknutím na tlačítko objednávku dokončíte. Průběh objednávky lze kdykoli přerušit zavřením okna prohlížeče. Na jednotlivých stranách najdete další informace, např. k možnostem oprav.

Kam můžu zadat slevy a poukázky?

V nákupním košíku nebo ještě jednou před závěrečným potvrzením objednávky máte možnost zadat kód poukázky.

Podmínky započtení poukázky: V rámci jedné objednávky lze uplatnit pouze jednu poukázku. Poukázku lze započíst během objednávky. Dodatečné uznání poukázky není možné. Dbejte prosím na podmínky započtení poukázky, jako je minimální hodnota objednávky, platnost poukázky apod.

Zasílá parfumdreams zásilky i do zahraničí?

Ne, Parfumdreams bohužel zásilky do zahraničí nezasílá. Na parfumdreams.cz je možné doručení pouze v rámci České republiky.

Jak dlouhá je doba doručení?

Doba doručení je závislá na tom, zda je produkt na skladě, nebo zda je označen poznámkou "zboží se objednává". I před finálním potvrzením a odesláním objednávky ale uvádíme přibližnou dobu dodání. Zboží označené poznámkou "zboží je skladem" odesíláme zpravidla do 24 hodin po objednání. Pokud byly všechny objednané výrobky označeny poznámkou "zboží je skladem". U výrobků s jiným statusem může dojít ke zdržení, které ale v normálním případě nepřesáhne dobu 1– 3 pracovních dnů. Můžete ale samozřejmě kdykoli kontaktovat naši zákaznickou podporu, která Vám podá přesnější informace.

Kde se mohu podívat na stav expedice mojí objednávky?

Přes Vaše zákaznické konto si můžete v menu "Přehled" prohlédnout všechny Vaše odeslané objednávky včetně stavu jejich zpracování. Kliknutím na číslo zakázky si můžete nechat zobrazit podrobnosti o objednávce, jako je fakturační a doručovací adresa včetně doručených výrobků apod. Jakmile Vaši objednávku odešleme, obdržíte e-mailem informaci o jejím odeslání. Tento e-mail obsauje odkaz na sledování dané zásilky. Pomocí tohoto odkazu můžete svoji zásilku kdykoli sledovat.

Jak se mohu přihlásit k odběru newsletteru?

Na našich webových stranách najdete na každé straně možnost přihlásit se k odběru newsletteru.

Jak se mohu odhlásit z odběru newsletteru?

V patičce kařdého newsletteru se nachází odkaz k odhlášení z odběru newsletteru. K deaktivaci newsletteru můžete kontaktovat také naši zákaznickou podporu.

Jak bezpečné jsou moje údaje?

Všechny informace o ochraně osobních údajů najdete zde.