My parfumdreams

Zákaznické konto je Vaše osobní oblast. Zde můžete provádět různá nastavení. Pokud chcete změnit své heslo nebo zkontrolovat své objednávky, jste zde na pravém místě. Přes "my parfumdreams" v horní navigaci se dostanete do své osobní oblasti.
Pokud ještě nejste naším zákazníkem, můžete se přihlásit zde.



Moje údaje

Kliknutím na "Moje údaje" se dostanete ke svým osobním údajům, které jste zadali při přihlášení. Nejprve vidíte své uživatelské údaje, tedy Vaše jméno, typ zákazníka a datum narození. Do těchto řádků nemůžete nic zadat.
Pod tím vidíte svou e-mailovou adresu a své osobní heslo. Zde můžete provést různá nastavení.

  • Změnit heslo

Pokud chcete změnit své osobní heslo, musíte zadat nové heslo a ještě ho o řádek níže pro jistotu potvrdit. Kliknutím na "dále" své zadání potvrdíte.

  • Založit/změnit profil.

Jako další možnost můžete založit svůj profil, který se zobrazí, když zadáváte komentáře. Zde si můžete zvolit uživatelské jméno, které se zobrazí, když zadáváte uživatelské hodnocení. Zde je třeba zdůraznit, že jedno uživatelské jméno může být použito pouze jednou. Pokud neuvedete uživatelské jméno, bude na místo toho použito křestní jméno a první písmeno z příjmení.
Dále můžete uvést své pohlaví a věkovou skupinu.
Dále máte možnost zadat svůj typ kůže, barvu kůže a barvu vlasů.

  • Přidat adresu

Pokud chcete přidat novou adresu nebo pobočku zásilkové služby, zadejte údaje do formuláře a potvrďte tlačítkem "Vytvořit další".


Můj poznámkový lístek

Poznámkový lístek ukládá výrobky, které jste do poznámkového lístku přidali. Toto můžete učinit s každým výrobkem tím, že kliknete na "Do poznámkového lístku" přímo pod "Vložit do košíku".


Moje objednávky

Kliknutím na "Moje objednávky" se dostanete k přehledu, ve kterém budou zobrazeny všechny Vaše objednávky. Zde jsou vidět objednávky již dokončené i objednávky rozpracované.
Pomocí funkce "Zobrazit objednávku" můžete objednávku zobrazit v detailním náhledu. Zde je k dispozici funkce "Vytisknout", pomocí které svou objednávku můžete vytisknout.


Vrátit zboží

Pokud chcete zboží zaslat zpět, můžete se v menu Vrátit zboží na Vaši objednávku podívat a vyžádat si návratku. To je možné, ale pouze tehdy, pokud vedle práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů* ještě nevypršelo právo na vrácení zboží ve lhůtě 180 dnů**. V opačném případě náklady za zpětné zaslání nebudeme hradit.

* Zde máte zákonné právo na odstoupení od smlouvy.
** Podmínkou pro uplatnění dobrovolného práva na vrácení zboží ovšem je, že zboží zašlete kompletní, v původním stavu, nepoškozené a v originálním obale.

Zpětné zaslání proveďte v tomto případě pokud možno jako pojištěnou zásilku a zašlete na následující adresu:

parfumdreams.cz
Meisenstraße 12
74629 Pfedelbach
Nemecko


Moje zprávy

V záložce "Moje zprávy" vidíte všechny zprávy, které byly odeslány z Vašeho konta nebo které byly na Vaše konto zaslány. Přes "Detail" se dostanete ke zprávě.
Pokud nám chcete nějakou zprávu zaslat, stačí kliknout na "Nová zpráva". Můžete pak zadat předmět a Vaši zprávu. Zprávu odešlete tlačítkem "Odeslat".


Pomoc a zákaznická podpora

Přes pomoc a zákaznickou podporu se dostanete k podpoře parfumdreams.cz. Zde získáte informace ke všem funkcím. Pokud budete mít přesto další dotazy, neváhejte a kontaktuje zákaznickou podporu. Nebo se můžete pod Často kladené otázky podívat, zda zde na svoji otázku najdete odpovídající odpověď.

  • Moje zákaznické konto je zablokováno – co teď?

Zadáte-li 3 krát za sebou nesprávné heslo, Vaše konto se pro toto heslo zablokuje. Sytém Vám poté automaticky zašle přístupový kód na Vaši zadanou e-mailovou adresu, kterým se můžete JEDNORÁZOVĚ přihlásit. Toto heslo tedy slouží pouze k tomu, abyste mohli svoje heslo změnit/upravit. Dokud nezadáte přístupový kód, zůstane konto zablokované. Pokud dojde k zablokování Vašeho konta, můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu, která ho může opět odblokovat.

  • Jak si mohu změnit heslo?

Přes "Moje konto" v horní části domovské stránky se dostanete do osobní oblasti. Kliknutím na "Upravit profil" se dostanete k Vašich osobním údajům, které jste zadali při přihlášení. Pokud chcete změnit své osobní heslo, musíte zadat nové heslo a ještě ho o řádek níže pro jistotu potvrdit. Kliknutím na "dále" své zadání potvrdíte.

Zrušení zákaznického konta

Pokud chcete svoje zákaznické konto smazat, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu, ideálně telefonem nebo e-mailem.